Everyone of us is unique..be the best of you... inside and outside...

Τετάρτη, 14 Οκτωβρίου 2015

Haul (MAC,J.Armand,Jumbo,Celestino κλπ) + GIVEAWAY!!!

Μπορεί η οικονομική κρίση να έχει αλλάξει τις προτεραιότητές μας και να χρησιμοποιούμε τα χρήματά μας με περισσότερη φειδώ αλλά μερικές αγορές πάντα ανεβάζουν την ψυχολογία μας και ομορφαίνουν τις μέρες μας. Πάμε να σας δείξω τι ψώνισα τον τελευταίο καιρό για να πάρετε ιδέες και στο τέλος να συμμετέχετε στο διαγωνισμό για ένα σούπερ δωράκι που αγόρασα για εσάς!


Από το σταντ της MAC στα Hondos πήρα ένα Paint Pot στην απόχρωση Painterly που μου είχε τελειώσει. Είναι ένα πασίγνωστο προϊόν μακιγιάζ, φοριέται μόνο του αντί για σκιά και αναδεικνύει το χρώμα των ματιών, φοριέται ως βάση για τις σκιές και πολλαπλασιάζει την ένταση και τη διάρκειά τους και μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως κονσίλερ.





Μένουμε στα Hondos και από το σταντ της Max Factor πήρα ένα μεικ απ που ήθελα εδώ και καιρό να δοκιμάσω. Είναι το Face Finity 3 in 1 foundation και ισχυρίζεται ότι είναι primer, concealer και foundation μαζί έτσι ώστε δεν χρειάζεσαι τρία ξεχωριστά προϊόντα. Εμένα γενικά μου αρέσουν ιδιαιτέρως τα πολυχρηστικά προϊόντα οπότε θα το δοκιμάσω και θα σας πω τη γνώμη μου. Μου ταίριαξε στο λαιμό που τη δοκίμασα η απόχρωση sand 60, ένα ανοιχτό μπεζ πολύ φυσικό.
Φεύγουμε από τα Hondos και πάμε στο πανηγύρι των Jumbo όπου, ως γνωστόν, όταν πας θες να πάρεις διακόσια πράγματα σαν να είσαι παιδάκι. Το μεγάλο λοιπόν παιδάκι η αφεντιά μου πήρε καταρχήν make up sticks, τις πολύ λεπτές μυτερές μπατονέτες για τη διόρθωση του μακιγιάζ που εμένα με βολεύουν και για τις διορθώσεις στο μανικιούρ και τις χρησιμοποιώ συνέχεια.
Επόμενη αγορά ένας πανέμορφος δίσκος που μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε για σερβίρισμα είτε για να βολέψετε καλλυντικά ή βερνίκια νυχιών ή κοσμήματα μια εναλλακτική δηλαδή χρήση που σκέφτομαι να κάνω εγώ





Ένας κουμπαράς για τις χειμωνιάτικες αποταμιεύσεις:)










Ένα μικρό χαριτωμένο τετράδιο όπου σημειώνω τις επιθυμητές αγορές (βλέπε wish list) και δεν είναι καθόλου βάρος στην τσάντα  






Ένα mouse pad που να θυμίζει καλοκαίρι μέσα στο χειμώνα




Ένα ντοσιέ μέσα στο οποίο έβαλα διαφάνειες με αγαπημένα σχέδια για νύχια αλλά μπορείτε απλώς να τοποθετήσετε φύλλα χαρτιού








Τελευταία αγορά από Jumbo ένας κάδος απορριμμάτων με ένα ωραίο μήνυμα και την αγγλική σημαία









Από την αγαπημένη μου εταιρία Juliette Armand, για την οποία σας έχω ξαναμιλήσει, πήρα έναν καινούριο ορό – serum για το πρόσωπο, τον DNA Repair για επανόρθωση και ανάπλαση της επιδερμίδας μετά το καλοκαίρι. Λατρεύω τους ορούς αυτής της εταιρίας, όλα της τα προϊόντα χρησιμοποιούνται από αισθητικούς σε ινστιτούτα, δεν περιέχουν βλαβερές ουσίες και είναι αποτελεσματικά. Όπως σας έχω ξαναπεί μπορώ να σας τα προμηθεύσω σε τιμές πιο οικονομικές από τις επίσημες και θα χαιρόμουν πολύ να τα δοκιμάζατε γιατί αξίζουν. Θα σας πω τη γνώμη μου και για τον συγκεκριμένο ορό μετά τη χρησιμοποίησή του.
Άφησα τελευταία μια τσάντα που αγόρασα από τα Celestino γιατί και το δωράκι σας είναι από την ίδια εταιρία. Για μένα λοιπόν πήρα μια μεγάλη απλή τσάντα σε χρώμα απαλό γκρι γιατί ως γνωστόν λατρεύω τις τεράστιες τσάντες. Τη διακοσμούν λίγα τρουκς και φοριέται και χιαστί.




Και τώρα giveaway time! Για εσάς πήρα μια τσαντούλα που ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά, είναι ροζ με λατρεμένες κουκουβάγιες και καφέ δερμάτινες λεπτομέρειες
Οι όροι είναι απλοί όπως πάντα σ’αυτό το blog:
1)Να μου γράψετε το όνομα και το e-mail σας κάτω στα σχόλια (όσοι δεν τα καταφέρετε, αφήστε όνομα και e-mail σε μήνυμα inbox στη σελίδα στο facebook)
2)Να κάνετε Like στη σελίδα του blog στο facebook εδώ 
3)Να κάνετε Like στη νέα μου σελίδα για νύχια στο facebook εδώ
Αυτό ήταν! Λήξη στις 00.00 τα μεσάνυχτα της 25ης Οκτωβρίου, ημέρα Κυριακή. Καλή τύχη!