Everyone of us is unique..be the best of you... inside and outside...

Σάββατο, 11 Ιανουαρίου 2014

13 αγαπημένα του 2013 και η νικήτρια του giveaway!!!

Nέα χρονιά, νέοι στόχοι, αυτοκριτική, ανασκόπηση και νέες ιδέες!!! Στην πρώτη ανάρτηση του 2014 θα ρίξουμε μια γρήγορη ματιά στα δικά μου 13 αγαπημένα του 2013, ένα όμορφο θέμα το οποίο παρουσίασαν πολλές bloggers και youtubers. Για να δούμε τι χρησιμοποίησα και αγάπησα πιο πολύ... Και στο τέλος η αποκάλυψη της τυχερούλας νικήτριας του πρωτοχρονιάτικου διαγωνισμού!

1. RECOVERY COMPLEX anti-frizz - Μετάξι μαλλιών 50ml 

 Άρχισα να το χρησιμοποιώ προς το τέλος της περασμένης χρονιάς και τα μαλλιά μου το λάτρεψαν - Απαλότητα, τροφή και προστασία χωρίς να τα λαδώνει. Θα το βρείτε εδώ

2. Schwarzkopf OSiS Blow And Go Thick (200ml)

Υπέροχο προϊόν σε σπρέυ που συνιστώ ανεπιφύλακτα για όγκο στα λεπτά μαλλιά (προσοχή στην ποσότητα, δεν θέλει πολλούς ψεκασμούς γιατί μπορεί να λαδώσουν γρήγορα τα μαλλιά την επόμενη του λουσίματος). Το προμηθεύτηκα από εδώ

3. Express dry drops από τη σειρά nail art της essence 

Πολύ καλό και οικονομικό προϊόν, τι να λέμε τώρα το ξέρετε όλες. Ιδανικό για βιαστικά κορίτσια...

 4. Ο ορός προσώπου Ηyaluronic Acid Day Serum από την εταιρία white egret

Εξαιρετικό προϊόν, τον φορούσα σχεδόν κάθε μέρα τους τελευταίους μήνες, σας τον έχω αναφέρει ξανά εδώ

5. Η αγαπημένη μου ενυδατική κρέμα Moisturizing Plus Cream (30+) 50ml της Frezyderm

Ότι και να πω γι'αυτήν την κρέμα είναι λίγο. Τη φορούσα όλο το χρόνο με μικρά διαλείμματα για δοκιμή δειγμάτων ή χρήση άλλων προϊόντων λόγω εποχιακών αναγκών. Είναι υπέροχη και γενικώς η Frezyderm έχει γίνει η αγαπημένη μου εταιρία μέσα στο 2013. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά εδώ

6. Το primer προσώπου της Catrice

Σας το έχω ξαναδείξει, είναι βελούδινο, απαλό και κάνει το μακιγιάζ να διαρκεί περισσότερο και την επιδερμίδα ομοιόμορφη και πορσελάνινη. Τώρα που η αγαπημένη αυτή εταιρία ήρθε στην Ελλάδα, σπεύσατε!!!

7. BB Cream Miracle Skin Perfection (combination to oily) Garnier

 

Kαι ναι για μια ακόμη χρονιά η κρέμα αυτή είναι η αγαπημένη μου. Τι να κάνω, αν βρω ένα καλό προϊόν, κολλάω. Δοκίμασα κι άλλες αλλά καμία δεν μου έστρωσε και δεν φώτισε την επιδερμίδα του προσώπου μου όσο αυτή. Και επειδή δεν μου αρέσει το πάστωμα και δεν φοράω συχνά foundation, βρήκα το ιδανικό προϊόν που δημιουργεί ομοιόμορφο αποτέλεσμα χωρίς να βαραίνει.

8. To διπλό προϊόν concealer - highlighter της e.l.f.

 Σας το έχω δείξει πολλές φορές. Το χρησιμοποιώ συνέχεια. Δεν μου αρέσει το πάστωμα ούτε κάτω από τα μάτια. Δεν μου αρέσει το βαρύ μακιγιάζ. Θέλω διακριτικές λάμψεις. Λατρεύω επίσης τα πολυχρηστικά προϊόντα. Θέλω φως κάτω από τα μάτια. Αυτό το διπλό ραβδάκι λοιπόν καλύπτει όλες τις παραπάνω επιθυμίες. Και σούπερ οικονομικό. Δεν είναι όμως για σοβαρή κάλυψη και έντονους μαύρους κύκλους, έτσι; Το βρίσκεις εδώ

9. Η μονή σκιά ματιών νούμερο 77 Plum με ηλίανθο και νυχτολούλουδο του Κορρέ

Ταιριάζει απίστευτα με γαλαζιοπράσινα ή πράσινα μάτια και αναδεικνύει το χρώμα τους. Ματ σκιά με καλή απόδοση, τη χρησιμοποιούσα πολύ στο μακιγιάζ μου όλο το χρόνο.

10. Blankety - M.A.C. 

  H επιλογή αγαπημένου κραγιόν ήταν φυσικά ιδιαίτερα δύσκολη αλλά κατέληξα σ'αυτό που έπιανα συχνότερα και χωρίς δεύτερη σκέψη. Πασίγνωστο ροζ-nude, με φυσικό αποτέλεσμα διαρκείας και χωρίς να σου δίνει την όψη του νεκρού.

11. Somatoline Intensive night 10 slimming

  Σαφώς και είμαι δύσπιστη με τις κρέμες αδυνατίσματος γιατί αν δεν το ράψεις λιγάκι και δεν ασκείσαι μια κρέμα δεν μπορεί να σε σώσει. Η συγκεκριμένη κρέμα όμως θεωρώ ότι με συνετή διατροφή και άσκηση έχει αποτέλεσμα, είναι αρκετά δυνατή και, με συστηματική χρήση, κάνει δουλειά. Για λεπτομέρειες ρίξε μια ματιά εδώ

12. Βιολογικό πράσινο τσάι ST. DALFOUR  

 

Μπορεί στον καφέ να αναζητώ μόνο την απόλαυση όμως στο τσάι ψάχνω το καλύτερο για τον οργανισμό μου! Βρήκα μια καλή λύση με αυτό το βιολογικό πράσινο τσάι αφού η εταιρία που το λανσάρει διατείνεται ότι δεν υπόκειται σε χημική επεξεργασία σε κανένα στάδιο μέχρι και τη συσκευασία του. Έχει ωραία γεύση και το κουτί περιέχει 25 φακελάκια. Το βρήκα στα ΑΒ Βασιλόπουλος στη γωνιά με τα βιολογικά. Πρόσφατα το είδα και στην σοκολατερί του Hondos Απολλώνεια Πολιτεία και το πήρα και σε γεύση φράουλα.

 13. Αγαπημένο βιβλίο το "Chanel No5" της Jilliane Hoffman

 Είναι γνωστό πως είμαι λάτρης της αστυνομικής λογοτεχνίας και αυτό είναι το βιβλίο που με συνάρπασε περισσότερο μέσα στο 2013 και κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον μου μέχρι την τελευταία σελίδα. Υπόθεση:H Κέι Τζέι Τάουνσεντ, μια εξαίρετη βοηθός εισαγγελέα στο Μαϊάμι, χαίρει μεγάλης εκτιμήσεως για την ικανότητά της να διατηρεί την ψυχραιμία της ακόμα και στην εκδίκαση των πιο ειδεχθών εγκλημάτων. Ο τελευταίος κατηγορούμενος που καλείται να αντιμετωπίσει είναι ένας διεστραμμένος φονιάς που απολαμβάνει τη βία και θεωρεί το φόνο μια μορφή τέχνης. Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος του Τύπου και της κοινής γνώμης, η Κέι Τζέι έχει μόλις αρχίσει να στοιχειοθετεί την υπόθεση, όταν δέχεται ένα συντριπτικό πλήγμα προσωπικής φύσης, που συνδέεται με το παρελθόν της. Τώρα όλα εξαρτώνται από την ικανότητά της να διατηρήσει τον αυτοέλεγχό της όσο χρειάζεται ώστε ο κατηγορούμενος να τιμωρηθεί για τις πράξεις του.
Εμπνευσμένο από την εμπειρία της συγγραφέα ως βοηθού εισαγγελέα στο Μαϊάμι, το βιβλίο "Chanel No 5" είναι ένα από τα πιο συναρπαστικά αστυνομικά μυθιστορήματα των τελευταίων χρόνων.

Aυτά, λοιπόν, ήταν τα αγαπημένα του 2013, ελπίζω να πήρατε καμιά καλή ιδέα. 

Πάμε τώρα στην ανακοίνωση της τυχερής του giveaway που έληξε την περασμένη Κυριακή. Η χρονιά μπήκε καλά για την 

                            Zoi

Συγχαρητήρια!!!

Καλή και τυχερή χρονιά σε όλους :)