Everyone of us is unique..be the best of you... inside and outside...

Τρίτη, 1 Οκτωβρίου 2013

September likes and dislikes + giveaway winner!

Καλό μήνα! Ο ζεστός Σεπτέμβρης μου έδωσε την εντύπωση ότι το καλοκαίρι παρατάθηκε με αποτέλεσμα ούτε η γκαρνταρόμπα μου, ούτε η περιποίηση και το μακιγιάζ μου να αλλάξουν δραματικά. Ωστόσο το μήνα που μας πέρασε είχα  likes και dislikes. Για να δούμε:
Likes
1.Καθαρισμός προσώπου

 Για το ντεμακιγιάζ των ματιών μου χρησιμοποίησα κυρίως το Purete Thermale της Vichy ειδικό για ευαίσθητα μάτια από το οποίο έμεινα πολύ ευχαριστημένη γιατί πραγματικά δεν ερεθίζει καθόλου τα μάτια και αφαιρεί ικανοποιητικά το μακιγιάζ με λίγες κινήσεις. Δεν το έχω δοκιμάσει σε αδιάβροχο μακιγιάζ και η τιμή του σε on-line φαρμακείο είναι περίπου στα 7 ευρώ τα 150 ml. 
Για ντεμακιγιάζ-καθαρισμό του υπόλοιπου προσώπου χρησιμοποίησα πολύ το πασίγνωστο Sebium H2O της Bioderma και το συνιστώ ανεπιφύλακτα κυρίως για τις μικτές-λιπαρές επιδερμίδες καθώς ρυθμίζει τη λιπαρότητα στο Τ του προσώπου χωρίς να ξηραίνει το υπόλοιπο δέρμα. Ενδεικτική τιμή για τα 25οml σε on-line φαρμακείο περίπου 11 ευρώ.

2. Περιποίηση προσώπου - ματιών


Για τα μάτια χρησιμοποίησα κατεξοχήν την Hydrating eye cream της derma-e, μια ενυδατική κρέμα σε σωληνάριο για τα πρώτα σημάδια της γήρανσης με υαλουρονικό οξύ, χωρίς άρωμα και βλαβερές ουσίες. Απορροφάται άμεσα, ενυδατώνει εξαιρετικά,είναι ανάλαφρη και μπορείς να προχωρήσεις γρήγορα στο μακιγιάζ, απλώς δεν είδα κάποια ιδιαίτερη διαφορά στις ρυτιδούλες της περιοχής. Δεν περιμένουμε βέβαια θαύματα από μια κρέμα και γενικώς το προϊόν μου άρεσε πολύ. Για αναλυτικότερες πληροφορίες στο site του i-herb 
και αν θέλετε έκπτωση σε κάποια πιθανή παραγγελία σας ο κωδικός μου είναι HPH310
Στο πρόσωπο συνέχισα να χρησιμοποιώ το υπέροχο ISOPURE Powder-finish Mattifying fluid-Method Jeanne Piaubert Paris στην πρωϊνή μου ενυδάτωση. Είναι ένα πραγματικά μαγικό προϊόν και σωτήριο για τα μικτά-λιπαρά δέρματα αφού είναι εξαιρετικά λεπτόρρευστο, καθόλου λιπαρό και αφήνει ένα εφέ πούδρας στο τελείωμά του. Ενυδατώνει όμως καλά και αποτελεί άριστη βάση για το μακιγιάζ. Η επιδερμίδα δεν γυαλίζει και την αισθάνεσαι φρέσκια και απαλή. Έχει ως μειονέκτημα ότι είναι αρκετά ακριβό προϊόν αλλά αξίζει http://gr.strawberrynet.com/skincare/methode-jeanne-piaubert/isopure---powder-finish-mattifying/80573/#DETAIL
Το βράδυ μετά τον καθαρισμό χρησιμοποιούσα την αγαπημένη μου  Frezyderm Moisturizing Plus Cream 30+ 50ml που σας έχω ξαναδείξει, μια 24ωρη κρέμα ιδανική για ηλικίες 30+ για πλούσια και βαθιά ενυδάτωση με υαλουρονικό οξύ και βιταμίνη Ε. Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα για το βράδυ αντί για μια βαριά κρέμα νυκτός και μια ενδεικτική τιμή της σε on-line φαρμακείο είναι τα 18 ευρώ.

3. Περιποίηση σώματος

 Τις ημέρες που ήθελα έξτρα ενυδάτωση και δεν επιθυμούσα να βάλω άρωμα χρησιμοποιούσα συνδυαστικά το αφρόλουτρο με γιασεμί του Κορρέ και το αντίστοιχο body butter το οποίο δεν αφήνει λιπαρότητα και η μυρωδιά κρατάει αρκετές ώρες.

4. Αγαπημένο άρωμα


Όταν έκανα ντουζ με ουδέτερο αφρόλουτρο χωρίς άρωμα, έβαζα το αγαπημένο μου και all time classic  
Miss Dior Cherie ένα φρουτένιο-λουλουδένιο χαρούμενο άρωμα (όχι όμως γλυκερό), ιδανικό για πρωί και "μεταβατικό" θα έλεγα από τις πολύ καλοκαιρινές μυρωδιές στις πιο χειμωνιάτικες.

5. Μακιγιάζ 


Θα αναφέρω δύο μόνο προϊόντα μακιγιάζ γιατί ο Σεπτέμβρης ήταν αρκετά ζεστός και δεν μου δημιούργησε τη διάθεση για περίτεχνα μακιγιάζ. Χρησιμοποιήσα πολύ την bb cream της VIVO αντί για μέικ-απ, η οποία με άφησε όχι ενθουσιασμένη αλλά αρκετά ικανοποιημένη γιατί έχει ωραία απόχρωση, μέτρια κάλυψη και με μια ελαφριά πούδρα σεταρίσματος δεν είχα ανεπιθύμητες γυαλάδες. Περισσότερα εδώ http://www.vivocosmetics.co.uk/index.php/beauty-balm και αν κάνετε εγγραφή θα δείτε ότι το site κάνει συχνά εκπτώσεις 50% και free shipping.

Δεύτερο προϊόν η μάσκαρα που χρησιμοποίησα περισσότερο και μου άρεσε αρκετά μπορώ να πω για drugstore mascara , η

Scandal Eyes extreme black της Rimmel London, η οποία έχει ένα μεγάλο τρίχινο βουρτσάκι, είναι αρκετά μαύρη και με δύο περάσματα δίνει όγκο, μήκος και καμπυλότητα στις βλεφαρίδες χωρίς να κάνει σβωλάκια, να τις ξηραίνει ή να τις κολλάει. Δεν είναι extreme black όπως υπόσχεται αλλά απλώς black (σε σύγκριση με lancome, dior) αλλά για τα χρήματά της είναι μια πολύ καλή μάσκαρα. 




6. Το βιβλίο που αγάπησα 


 "Η ομορφιά δεν αποτελεί εγγύηση της ευτυχίας... Προέχει η ποιότητα. Να είστε αυστηρές με τον εαυτό σας. Αποταμιεύστε. Κάντε οικονομία στο φαγητό αν χρειαστεί (πιστέψτε με, καλό θα σας κάνει!)..."
Η Όντρεϊ Χέπμπορν ήξερε τα μυστικά. Η Γκρέις Κέλι επίσης. Η ηρωίδα του μυθιστορήματος, η λονδρέζα Λουίζ Κάνοβα όμως... όχι.


Η Λουίζ Κάνοβα βρίσκεται σε μια κρίσιμη καμπή της ζωής της. Μα όταν ανακαλύπτει τυχαία σε ένα παλαιοβιβλιοπωλείο ένα φθαρμένο βιβλίο με τίτλο Κομψότητα, αρχίζει να βρίσκει σιγά σιγά  τις απαντήσεις. Γραμμένο με χιούμορ και αφοπλιστική ειλικρίνεια, το Μικρά μυστικά Κομψότητας είναι ένα μυθιστόρημα με θέμα τη φινέτσα, που υπόσχεται να μεταμορφώσει τις καθημερινές γυναίκες σε ιέρειες του στυλ, χωρίς όμως να χάσουν τον εαυτό τους.

Απόλαυσα τη σταδιακή μεταμόρφωση της Λουίζ από "ασχημόπαπο" σε κύκνο από τη στιγμή που έπεσε στα χέρια της το βιβλίο που της άλλαξε τη ζωή και σας συνιστώ ανεπιφύλακτα αυτό το μυθιστόρημα στο οποίο εγώ βρήκα συμβουλές χρήσιμες, όχι μόνο για την ηρωίδα αλλά και για κάθε μία από μας που το παλεύουμε με την εμφάνισή μας.


Και πάμε τώρα στα 

dislikes

Μέχρι στιγμής δεν έχω κάνει κανένα ιδιαίτερα αρνητικό review στο blog μου, γιατί προσπαθώ να κάνω μελετημένες αγορές, όμως ήρθε η ώρα να "κράξω" πραγματικά 3 προϊόντα τα οποία με απογοήτευσαν οικτρά και αν τα δείτε μπροστά σας προτείνω να το βάλετε στα πόδια!
1. Γαλάκτωμα καθαρισμού BioExpertise της Diadermine
Ότι πιο απαράδεκτο έχω δοκιμάσει σε γαλάκτωμα καθαρισμού. Το αγόρασα γιατί διατείνεται πως δεν έχει parabens, οινόπνευμα και άλλες βλαβερές ουσίες,ενυδατώνει και καθαρίζει τέλεια ακόμα και το αδιάβροχο μακιγιάζ, βιολογικά συστατικά, δερματολογικά ελεγμένη συμβατότητα με το δέρμα κλπ κλπ. Το κακό είναι ότι δεν προλαβαίνεις να τα διαπιστώσεις όλα αυτά. Με το που το έβαλα στο πρόσωπό μου, αυτό κατακοκκίνησε ολόκληρο, άρχισε να με καίει τρομερά και το μαρτύριο κράτησε 3 ολόκληρες ώρες και τελικά υποχώρησε μετά από χαμομήλια, bepanthol και υπομονή. Μετά από μία εβδομάδα αποφάσισα με γενναιότητα να το ξαναδοκιμάσω για να έχω ολοκληρωμένη άποψη και ξαναπέρασα ακριβώς τα ίδια. Και δεν έχω ιδιαίτερα ευαίσθητο δέρμα. Τρομερή συμβατότητα με το δέρμα.Μακριά!!!!

2. Λακ για όγκο και ελαστικότητα με εκχύλισμα μπαμπού πολύ δυνατό 4 της Garnier Fructis
Τι όγκος και τι ελαστικότητα, με το που την ψέκασα στο κεφάλι μου κόντεψα να λιποθυμήσω από τα χημικά και αισθάνθηκα σαν την Τερεζα που την ψεκάζεις με το Teza. Ο λαιμός μου έκαιγε και έτσουζε για πολύ ώρα και η απαίσια μυρωδιά δεν περιγράφεται! Χωρίς υπερβολή.Έλεος!!!

3. Μάσκα μαλλιών για λεπτά μαλλιά (fine hair) της ING, 1000ml παρακαλώ, επαγγελματική συσκευασία
Το λιγότερο κακό προϊόν από τα τρία. Την αγόρασα προφανώς γιατί έχω λεπτά μαλλιά και ήθελα μια ανάλαφρη μάσκα για θρέψη και ενυδάτωση χωρίς να μου τα βαραίνει. Η συγκεκριμένη διατείνεται ότι προσφέρει και όγκο. Δυστυχώς ούτε όγκος ούτε τίποτα. Βαραίνει και λαδώνει τα μαλλιά γρήγορα και το μόνο καλό που έχει είναι το μεθυστικό της άρωμα. Αποτυχημένη αγορά από εδώ

Αυτά ήταν τα likes και τα dislikes του Σεπτεμβρίου. Έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά; 
Έκανα και την κλήρωση του giveaway για το σετάκι μακιγιάζ του Κορρέ και η τυχερή είναι η 
Alexandra M.
Συγχαρητήρια και πάντα τέτοια! Έχει ειδοποιηθεί και καλό είναι να μου απαντήσει μέσα στις επόμενες 3 μέρες, αλλιώς θα επαναλάβω την κλήρωση.
Take care 
Vicky