Everyone of us is unique..be the best of you... inside and outside...

Σάββατο, 6 Ιουλίου 2013

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΙΟΥΝΙΟΥ ΚΑΙ Η ΝΙΚΗΤΡΙΑ ΤΟΥ GIVEAWAY!!!

Είμαστε σχεδόν στην καρδιά του καλοκαιριού και ήδη έχω χρησιμοποιήσει αρκετά καλοκαιρινά προϊόντα - χρωματιστό μακιγιάζ που μου θυμίζει ηλιοβασιλέματα στην Οία και τυρκουάζ νερά στην Κρυοπηγή και εξωτικές ανάλαφρες μυρωδιές που με ταξιδεύουν μιας και οι διακοπές μου αργούν ακόμα και θα είναι φέτος αυγουστιάτικες... Και πριν σας δείξω τι κέρδισε περισσότερο την προτίμησή μου τον μήνα που μας πέρασε σας ανακοινώνω την νικήτρια του e.l.f. giveaway που έληξε την προηγούμενη εβδομάδα και είναι η ...
Δέσποινα Δεσποινάκι 
Συγχαρητήρια και να είσαι πάντα τυχερή !!!
Για να δούμε τώρα μερικά αγαπημένα...

1. Catrice Prime and Fine face primer

 Tην αγάπη μου για τα προϊόντα της εταιρίας την έχω δηλώσει επανειλλημένα αλλά ότι και να πω γι'αυτό το primer θα είναι λίγο. Είναι smoothing refiner for invisible pores and lines, έχει εξαιρετικά ανάλαφρη υφή, απορροφάται άμεσα και η μικτή-λιπαρή το καλοκαίρι- επιδερμίδα μου το έχει λατρέψει γιατί μειώνει τη λιπαρότητα και δεν την επιδεινώνει. Δημιουργεί ομοιομορφία και αποτελεί ιδανική βάση για το μακιγιάζ. Τα μόνα αρνητικά είναι η συσκευασία σε βαζάκι που απαιτεί σπατουλίτσα για να μη μαζεύει μικρόβια και ότι δεν το βρίσκεις εύκολα στην Ελλάδα.

2. Catrice ultimate colour lipstick no 060 Oh so Juicy!
Δεν ήμουν και πολύ fan των πορτοκαλί κραγιόν μέχρι που αντίκρυσα το συγκεκριμένο και αναθεώρησα. Πλούσιο κοραλλοπορτοκαλί χρώμα, vibrant αλλά καθόλου κιτς, ενυδατικό αλλά και με διάρκεια.

3. MAC Mythology eyeshadow and Rubenesque paint pot
O τέλειος συνδυασμός για μπρονζέ μακιγιάζ στα μάτια. Με το paint pot ως βάση και τη σκιά από πάνω δημιουργείται ένα πολύωρο ζωντανό αποτέλεσμα ανθεκτικό στη ζέστη και την υγρασία.

4. Seventeen extra sparkle eyeshadow and Golden Rose Extreme sparkle eyeliner
Λάμψη, λάμψη, λάμψη!!! Μαζί ή χωριστά δίνουν άμεσα φως στο βλέμμα. Τη σκιά τη χρησιμοποιώ είτε ως highlighter κάτω από το φρύδι είτε σε όλο το κινητό βλέφαρο και το eyeliner στην εσωτερική γωνία του ματιού και το σετάρω με τη σκιά για μεγάλη διάρκεια.

5. The Body Shop μολύβια ματιών 

 O ήλιος και η θάλασσα σε δυο μολύβια που γράφουν υπέροχα...
- no 10 Brilliant Blue 
- no 13 Burnished Amber

6. Bερνίκια νυχιών 

Βαριέμαι να χρησιμοποιώ τα ίδια και τα ίδια και πειραματίζομαι συνεχώς οπότε τον περασμένο μήνα φόρεσα τα εξής:
- O.P.I. Big hair...big nails
- basic no 118
- Seventeen super shine no 209
-  Golden Rose no 332
- Oriflame colour breeze - sun

7. 'Αρωμα Summer Kenzo 

Όλο το καλοκαίρι σε ένα μπουκάλι. Αυτή τη φορά δεν πήρα το αυθεντικό αλλά τύπου. Κάποτε αν μου έλεγες ότι θα φορούσα τύπου, θα γελούσα και θα έλεγα not me. 
Όχι από σνομπισμό, δεν είναι στο στυλ μου. Απλώς πίστευα ότι οι απομιμήσεις δεν είναι ποτέ τόσο καλές όσο το αυθεντικό, δεν έχουν διάρκεια και μυρίζουν πατσουλιά και φτηνοαρώματα. Μέχρι που ανακάλυψα το υπέροχο μαγαζί που λέγεται "Αρωματοπωλείον" στην οδό Φράγκων στον αρ. 19 στη Θεσσαλονίκη και άλλαξα γνώμη. Είναι ένα μαγαζί με γαλλικά αρώματα τύπου και επειδή η εργασία μου είναι κοντά έβλεπα καιρό κόσμο και κοσμάκη να συρρέει καθημερινά και να δημιουργεί ουρά. Αναρρωτιόμουν τι στο καλό συμβαίνει ώσπου μια φίλη με πληροφόρησε ότι τα αρώματα είναι εξίσου καλά, αν όχι καλύτερα από τα αυθεντικά, με διάρκεια και εξαιρετικές τιμές. Μια δοκιμή με έπεισε και όλοι με ρωτάνε τι άρωμα φοράω. Πήρα τη γυάλινη συσκευασία με σπρέυ που ξαναγεμίζει και αν θυμάμαι καλά τα 75ml κόστισαν 8 ευρώ. Το λινκ για να τσεκάρετε τα αρώματα

8. Μεγάλο πορτοφόλι "HELLO KITTY"

Όχι, δεν είναι παλιμπαιδισμός αλλά μια αιώνια αγάπη για το γλυκό αυτό γατάκι και δεν μπόρεσα να αντισταθώ όταν είδα αυτό το τεράστιο πορτοφόλι σε ένα μαγαζί αποκλειστικά με προϊόντα της σειράς σε έναν πεζόδρομο σε ταξίδι μου στην Οχρίδα. Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά και έγινε το καλοκαιρινό μου πορτοφόλι. Χωράει σχεδόν τα πάντα.

Αυτά ήταν τα πιο αγαπημένα του περασμένου μήνα. Σας εύχομαι να περνάτε όμορφα το καλοκαίρι σας όπου κι αν βρίσκεστε. 
                                         Take care 
                                                         Vicky
p.s Kαι μια φωτό από τα παλιά της θεάς Σοφία Λώρεν με συγκλονιστικό μαντήλι...