Everyone of us is unique..be the best of you... inside and outside...

Σάββατο, 1 Δεκεμβρίου 2012

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ!

Ο Δεκέμβριος μπήκε σήμερα και σηματοδότησε τυπικά την έναρξη του χειμώνα! Και λέω τυπικά γιατί ο ήλιος έξω έλαμπε και η μέρα σήμερα ήταν όμορφη και σχεδόν ανοιξιάτικη. Τα ζεστά κασκόλ, τα σκουφάκια και τα μάλλινα πουλόβερ, που κατεβάσαμε από τις ντουλάπες, μάταια περιμένουν να φορεθούν και να κάνουν τη βόλτα τους στον έξω κόσμο. Και τα πιο ελαφρά ρούχα κάνουν ...υπερωρίες! Όπως και να'χει σας εύχομαι ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και αφού είναι η εποχή των γιορτών ΚΑΛΕΣ ΑΓΟΡΕΣ!!!
Να ξεκινήσω υπενθυμίζοντας ότι τα MAC, HONDOS, NOTOS GALLERIES (και τα SEPHORA στις μάσκαρα) είχαν 35% έκπτωση αυτές τις μέρες και ήταν μια καλή ευκαιρία για αγορά δώρων αλλά και αναπλήρωση προσωπικών ελλείψεων. Δεν ξέρω αν θα συνεχιστεί αυτό και την επόμενη εβδομάδα, τα κορίτσια στα HONDOS που ρώτησα δεν ήταν σίγουρα. Έχω αρκετά καλλυντικά και έχω βάλει όρο στον εαυτό μου να αγοράζω μόνο ότι πραγματικά μου λείπει, οπότε εκμεταλλεύτηκα την έκπτωση και έκανα επιτέλους δικό μου ένα ρούζ που το βολιδοσκοπούσα καιρό. Είναι το WELL DRESSED από τη  MAC και είναι υπέροχο και ευκολοφόρετο. Ειδικά για το πρωί ή για τις στιγμές βιασύνης είναι ότι πρέπει. Είναι ένα πασίγνωστο ρουζ σε απαλή ροζ απόχρωση και μου κόστισε με την έκπτωση γύρω στα 14 ευρώ.


 Το φθινόπωρο που μας πέρασε αγάπησα αρκετά πράγματα αλλά ξεχώρισα τα εξής:
 1. Στιγμιαίος Καφές με γεύση Καραμέλα Douwe Egberts:   
Αρκετές φορές καθώς σιγόπινα ένα καφεδάκι φίλτρου με γεύση αναρρωτιώμουνα γιατί να μην υπάρχει και στιγμιαίος καφές με κάποια γεύση. Γιατί, παρόλο που γνωρίζω πως ο στιγμιαίος καφές δεν είναι ό, τι καλύτερο μπορείς να πιεις, δεν σας κρύβω πως τον λατρεύω! Και ειδικά στη μορφή του φραπέ επειδή έχω την ψευδαίσθηση πως είναι ο μόνος που με ξυπνάει το πρωί με τη δροσιά του. Φανταστείτε, λοιπόν, τη χαρά μου όταν ανακάλυψα ότι η συγκεκριμένη εταιρία κυκλοφόρησε στιγμιαίο καφέ με γεύσεις και έκανα την αρχή με ένα βάζο με ΓΕΥΣΗ ΚΑΡΑΜΕΛΑ που με ενθουσίασε γιατί είναι ελαφρύς και μυρίζει υπέροχα ! Κυκλοφορεί και σε γεύσεις βανίλια και φουντούκι. Στην υγειά σας!
 2. Βιολογικό πράσινο τσάι ST. DALFOUR
Μπορεί στον καφέ να αναζητώ μόνο την απόλαυση όμως στο τσάι ψάχνω το καλύτερο για τον οργανισμό μου! Βρήκα μια καλή λύση με αυτό το βιολογικό πράσινο τσάι αφού η εταιρία που το λανσάρει διατείνεται ότι δεν υπόκειται σε χημική επεξεργασία σε κανένα στάδιο μέχρι και τη συσκευασία του. Έχει ωραία γεύση και το κουτί περιέχει 25 φακελάκια. Το βρήκα στα ΑΒ Βασιλόπουλος στη γωνιά με τα βιολογικά. 
 3. eyeslices-μάσκες κρυογέλης για τα μάτια 
Έχω αφιερώσει όλο το προηγούμενο post μου στο πρωτότυπο αυτό προϊόν. Στο σημείο αυτό θέλω να ανακοινώσω τη νικήτρια του giveaway για ένα ζευγάρι eyeslices που μου έστειλε η εταιρία που είναι η evonita και προέκυψε με τυχαία επιλογή αριθμού από κοντινό μου πρόσωπο ο οποίος αριθμός αντιστοιχούσε στο σχόλιο της. Συγχαρητήρια στη νικήτρια!!!

Κατά τα άλλα το MARIE CLAIRΕ Δεκεμβρίου έχει δώρο ένα ωραίο βερνίκι νυχιών της AVON σε ενδιαφέρουσα μπλε σκούρα απόχρωση που στεγνώνει γρήγορα και μέσα στο περιοδικό ένα φακελάκι υγρό απορρυπαντικό Persil Absolute Black που ανυπομονώ να το δοκιμάσω σε ένα μαύρο μπλουζάκι. Βέβαια, κατόπιν είδα στη διαφήμιση ότι επανακυκλοφορούν και διάφορα άλλα δωράκια που έδινε το περιοδικό κατά καιρούς, εκτός του μπλε βερνικιού, οπότε έχετε επιλογή να πάρετε όποιο σας αρέσει.

 
 Και κλείνω αυτή την ανάρτηση με μια φράση του Γκαίτε: " Οι άνθρωποι δεν μπορούν να μάθουν αυτό που δεν αγαπούν". Ας προσπαθήσουμε, λοιπόν, αυτό το μήνα να εξερευνήσουμε και να μάθουμε καλύτερα αυτούς και αυτά που πραγματικά αγαπάμε και να τους αφιερώσουμε λίγο περισσότερο χρόνο. Take care!!!
                                 Vicky