Everyone of us is unique..be the best of you... inside and outside...

Σάββατο, 22 Σεπτεμβρίου 2012

Tag: 10 beauty products I would repurchase- 10 προϊόντα ομορφιάς που θα αγόραζα ξανά

1. Kings and Queens-Lemon Flower Shower Gel: Λατρεύω σχεδόν όλα τα αφρόλουτρα της σειράς αλλά θα αγόραζα ξανά αυτό με άρωμα άνθος λεμονιού γιατί είναι το ιδανικό αφρόλουτρο για το πρωϊνό ντουζ-ξέρεις τότε που κουτουλάς στους τοίχους από τη νύστα και θες ντουζ και δυνατό καφέ για να λειτουργήσεις-αφού το εσπεριδοειδές ξυπνάει τις αισθήσεις και σε ζωντανεύει. Αίσθηση φρεσκάδας και καθαριότητας και ωραίος τρόπος να αρχίσεις τη μέρα. Είναι αφιερωμένο στο Σουλτάνο της Γρανάδας!!!(το κάθε αφρόλουτρο της σειράς είναι αφιερωμένο σε ένα μονάρχη πχ. το Sugar στη Βασίλισσα Ελισάβετ). Στα hondos έχει προσφορά 2 στην τιμή του ενός.

Noxzema Roll On Pilot 50ml
2. Noxzema Roll-on Pilot: Ξέρω είναι ανδρικό αποσμητικό όμως η αρρενωπή μυρωδιά του δεν είναι έντονη αλλά διακριτική και μου κάνει πιο unisex. Μου δημιουργεί μεγάλη σιγουριά όταν πρόκειται να λείψω όλη μέρα από το σπίτι και μου αρέσει πολύ.
3. Clinique - Clarifying lotion-combination oily skin:  Για μένα η καλύτερη τονωτική λοσιόν που υπάρχει στην αγορά για το μικτό δέρμα. Νιώθεις να καθαρίζει το πρόσωπό σου σε βάθος χωρίς να το ξηραίνει και κάνει ήπια απολέπιση με αποτέλεσμα να μη χρειάζεται να κάνω συχνά απόλεπιση με ξεχωριστό απολεπιστικό προϊόν που τη βαριέμαι κιόλας. Δεν έχω την ίδια καλή γνώμη για τα υπόλοιπα δύο προϊόντα του 3-step της clinique αλλά η λοσιόν αξίζει τα λεφτά της και την έχω αγοράσει πολλές φορές.


4. Garnier bb cream combination to oily skin: Δεν έχω πολλά να πω, την ξέρετε όλες, ήταν το απόλυτο hit του καλοκαιριού και συνεχίζει να μεσουρανεί και το φθινόπωρο. Είμαι πολύ ευχαριστημένη από αυτή την κρέμα σε αντίθεση με την πρώτη bb cream που δεν με βόλεψε καθόλου και γυάλιζα.
5. Burberry Weekend eau de parfum: Δεν ξέρω να περιγράφω αρώματα αλλά είναι ένα από τα αγαπημένα μου και το πρώτο που πιάνω να φορέσω χωρίς δεύτερη σκέψη πρωί και βράδυ. Σε συνδυασμό με την αντίστοιχη κρέμα για το σώμα κρατάει όλη μέρα. Το έχω συνδέσει με απογευματινή βόλτα για shopping μια μουντή μέρα στο Λονδίνο.



 6. MAC-Impassioned Lipstick (amplified): Το λατρεύω αυτό το κραγιόν! Είναι το πιο υπέροχο εκτυφλωτικό φούξια κραγιόν που δημιουργήθηκε ποτέ, με απίστευτη διάρκεια, είναι κυρίως καλοκαιρινό αλλά προσπαθώ να το φοράω ταμποναριστά και το χειμώνα και να το σπάω λίγο με άλλα κραγιόν ή με λιπγκλος, είναι love forever!
7. Essence Sun Club matt bronzing powder 01 natural: Το αγαπημένο μου μπρόνζερ! Υπέροχο φυσικό χρώμα, καλοκαιρινή μυρωδιά, πολύ οικονομικό, το χρησιμοποιώ όλο το χρόνο για σκιάσεις και όψη υγείας.

 7. MAC-paint pot Painterly:  Πασίγνωστο προϊόν στο χρώμα του δέρματος και ιδανικό ως βάση για τη σκιά ματιών που αναδεικνύει τα χρώματα και κάνει το μακιγιάζ να διαρκεί όλη μέρα. Επειδή λατρεύω τα προϊόντα διπλής χρήσης, το χρησιμοποιώ και ως κονσίλερ με εξαιρετικά αποτελέσματα στο δικό μου δέρμα.
8. Syoss - Volume Lift HairSpray: H λακ μαλλιών που κάνει αυτό που υπόσχεται δηλαδή δίνει όγκο στις ρίζες των μαλλιών αλλά φιξάρει ωραία και το τελικό αποτέλεσμα χωρίς να κολλάει. 


9. L'Oreal Professionnel -Vitamino Color protecting gel-masque:  η αγαπημένη μου μάσκα για βαμμένα μαλλιά στο ροζ κουτάκι! Είναι ακριβή για την ποσότητά της και μυρίζει λίγο ροζ σιροπάκι μωρού για το βήχα αλλά έχει τόσο υπέροχο αποτέλεσμα στα μαλλιά μου! Την αγόρασα πολλές φορές γιατί δεν βρήκα καμία άλλη να με ικανοποιεί τόσο πολύ και να κάνει τα μαλλιά απαλά, ενυδατωμένα, ζωντανά, χωρίς να τα βαραίνει. 
10. EdipsoSpa-Thermal Water body cream: πρόσφατη ανακάλυψή μου, στα πλαίσια αναζήτησης πιο φυσικών προϊόντων, αυτή η κρέμα σώματος με ενθουσιάσε και θα την αγοράσω ξανά όταν τελειώσει. Με ιαματικό νερό Αιδηψού, shea butter, sweet almond oil, cupuacu butter πρόκειται για εξαιρετικό προϊόν που απορροφάται αμέσως χωρίς ίχνος λιπαρότητας με πολύ διακριτικό άρωμα και ενυδατώνει υπέροχα την επιδερμίδα. Την αγόρασα μαζί με το αντίστοιχο αφρόλουτρο (επίσης καλό) από το e-shop του femme fatale (www.femme-fatale.gr) και τη συνιστώ ανεπιφύλακτα(200ml-8,5euro).